пʼятницю, 16 травня 2014 р.

Модуль 11


З усього того, чому я навчався на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде самоспрямування при роботі в проекті, використання формуючого навчання. Дуже корисним також  стане і для моїх учнів, і для мене особисто, і для моїх колег використання сервісів Веб 2.0 для спільного редагування документів, обміну думками тощо. Безумовно стануть у пригоді навички фасилітації, здобуті на тренінгу.

Модуль 9


Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприяння успішному виконанню проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.

Модуль 8



Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, відчути себе у ролі учня, що дало чіткіше розуміння процесу діяльності та сформулювало уявлення про можливі результати учнівської роботи,  надало мені можливість оцінити переваги оцінювання протягом всього проекту та кінцевого результату.

четвер, 15 травня 2014 р.

Модуль 10


 Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме, правильно розподіляти час роботи,  не допомагати учням діями, а спонукати та спрямовувати їх на самостійний пошук способів вирішення проблемних питань. Цікавим моментом у сприянні виконанню навчальних процесів є створення своєрідного шаблону з підказками для оформлення учнями проекту, що дає можливість учням детальніше зрозуміти процес роботи.

Модуль 6

 Я  сьогодні поглибила свої знання і навчилась додавати посилання і зображення у wiki середовище, створювати групові спільні веб статті та проводити їх редагування. Також  я навчилась створювати опитувальник для учнів. Така робота принесла мені багато позитивних емоцій. Отримала багато нової  інформації про різноманітні сайти гіперпосилань. Мені було дуже цікаво працювати в групах, інтернет мережі. Дуже вдячна тренерам за вчасну допомогу і підтримку.

середу, 14 травня 2014 р.

Модуль 7

 У цьому модулі ми поділилися  ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
    створили та оцінили приклад учнівської презентації,   учнівської публікації,   вікі-статті або блоґу;
 внесли зміни до свого плану вивчення теми;    осмислили те, чого  навчилися

Модуль 5

 У цьому модулі ми:
  •  обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
  •  обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
  •  розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
  • розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
  •  переглянули план вивчення теми та вносили до нього відповідні зміни;
  •  осмислили те, чого ми навчилися в цьому модулі.